terça-feira, julho 14, 2009

Para Manola com gratitude


Foi agora, quando lim o jornal, que me enterei da morte de Manola, Manuela Pérez Sequeiros, concelheira em Narom. A súa morte foi inesperada, accidental. Eu queria dar-lhe um espaço neste dia ventoso e gris de verám, aqui, no meu blog e no meu coraçom. Lembro todo o que ela desde o seu posto de concelheira, favoreceu a labor da Marcha Mundial das Mulheres. A mobilizaçom euroipeia do 2004 e a sua incidencia na comarca, nom teriam sido igual sem o seu compromiso.
Agora que nos jornais aparecem loubanzas do seu trabalho municipal, eu quero lembra-la como feminista. Quando nos entrevistavamos com ela sempre parecia converter-se na nossa mensageira, umha mais de nós para conseguir um obxectivo colectivo. Muitos beijos Manola, e graças por todo.

---

Um comentário:

Ernesto disse...

De acordo co que escribiches, Lupe, con mulleres como Manoli que adican parte do seu tempo á política é como procuraremos outro mundo (mellor) posible.
Saúdos e a continuar coa bitácora